4 ay 26 günlük bebeğim var. Uyuyamiyor . Tetagil- damla- çeneye sürme ucucu yağ. Kehribar kolye soğuk kompleksi hepsini uyguladım. Ama hala diş sancısı var. Dayanamıyor.kollarimi sikmaktan yara oldu o derece ağrısı. BAska önerileriniz var mı ne rahatlatır. Bı taraftan bebekle ilgilenip bı taraftan yazıyorum nolur bı çare yardimm