Gul-42 kızım abur cuburdan dolayı iştah sorunu yaşadı onu da çözdük sadece okulda yemiyor ama evde yiyor 6 yaşında şuan. Oğlum 5 yaşında en çok pilav sever onda sorun yaşadım biraz pilav yapmayı bıraktım düzeldi pilav diye ağlardı her öğünde düşünün . Yemezse tamam sen bilirsin diyorum aç kalmak istemiyor o yüzden yiyor ne varsa