Benim oğlum da 2,5 yasinda her yemek saati bir travma yoruldum artik pes ediyorum her seferinde mücadeleyi o kazanıyor. Kahvaltıda sadece Tahin pekmezli ekmek yer yaninda süt. Aksam da ya zorla oturturum sofra 2 kasik pilav alir yada hic oturtamıyorum. Hele 2 gündür hasta hepten iştahı kapandı. Yatmadan önce arı mama yapip verdim bayılmasın diye. O ne isterse onu yiyiyor bu 2 3 yaş arası boyle sanirim. Her anne bu yaşlarda yemek konusundan muzdarip🤷♀️