acemibiranne7 Valla bende normalde hap kullanmak istemiyordum hiç ama en sonunda ona başvurdum. 2,5 yıldır kullanıyorum. Prezervatiften hoşlanmıyorum, spiral vs vücuduma birşey taktırmakta istemedim. İğnede yakın gelmedi hap olsun madem dedim 😂 Evlenmenden öncede bunların hiç birini kullanmıyordum. 40 ımda başladım kullanmaya dediğim gibi 28 ay oldu halen hap ile devam