Kızlar ya bir sorum olacak ben emziriyorum ve korunmak istiyorum ama sprial hap vs. Hormonları bozuyor diyorlar prezevatife de çok güvenemiyorum geri çekilme zaten bir korunma yöntemi değil. Aylık iğne falan mı vurdurayım yoksa sprial mi taktırayım bir akıl verir misiniz hormonlarım da bozulsun istemiyorum 🥲😔