hasananesi hayır hiç korkma bende bilmiyordum izledim okudum o şekilde öğrendim bebeğini yüz üstü bakacak şekilde yatır koluna bir deliğine yarım cc serum suyu sık sırtına kubbe şeklinde vur sonra aynı işlemi diğer burnuna yap serumu yavaş sık ama sonrasında sırt üstü yatır burun aspiratörü ile çek o rahatladıkça sende rahatlayacaksın. Doktorun ilaç vermediyse tamam olsun vardır bir bildiği o zaman sadece serum suyu ile buhar ver dolaptaki serum suyundan kaç cc olursa olsun farketmiyor 3-4 cc yeterli diye düşünüyorum onu ver sonra dizine yüz üstü olacak şekilde yatır kubbe şeklinde vur sert sert vur korkma acımıyor vurdukça çıkan o pat pat sesine bakma