hasananesi canım çok geçmiş olsun hiç ağlama kendini üzme bebeğinin sana ihtiyacı var 🌸 benim bebeğim de 3 aylıkken hatta 2 buçuk aylık olması lazım ciğerlerinde enfeksiyon vardı doktor antibiyotik verdi hava makinesi var mı diye sordu yok dedim ilaçlarını kullan yoksa yatış yapalım hava verelim dedi ben o süreçte makinesi aldım sonra kontrole gittiğimizde geçmemiş yatış yapalım dedi makine aldığımı söyledim tamam son şans bir kere daha deneyelim geçti geçti geçmedi hemen yatış dedi. hava makinesi için ilaçlarını verdi 1 hafta sonra kontrole çağırdı nasıl kullanacağını günde kaç kere, kaç tüp, kaç cc serum suyu koyman gerektiğini hepsini detaylı bir şekilde yazıyor zaten onları dediği gibi kullandım ve hiçbir şey kalmadı ama bunun yanı sıra bol bol bol burun temizliği ne kadar burnunu temizlersen o kadar ciğerlerine hava gider çok geçmiş olsun Allah şifa versin 🌸🥹