pozitifzey birbebis_ 1. Günün Canm benm normal 3. Günde ben anca anladm tepki oluştu farkına varmaya başlıyor yanı 1. Gün olmaz zaten biraz 3 4 olsun
Mce birbebis_ çok normal şuan . Siz şükredin klozete oturuyormuş bizimkini oturtmaya iknam 10-15 gün sürdü. Tahminimce en geç bir haftaya halledersiniz. Kacirmalari hiç kafaya takmayın gece bez takmamanizi öneririm. Çok sık sormayın cisin var mı diye bunaliyorlar sonra🤦
birbebis_ Mce sormasam altina kaciriyor bu sefer ustunu degistirmek istemiyor bugun boyle bitti yarin ne olur bilmiyorum bez taktim gece cunku cok işer gece su içme alışkanlığı da var en azından gunduz tutma suresi uzayana kadar gece takacam bez
hasan033 birbebis_ tabiki normal canım oğluma Mayıs’ta öğrettim şu an üç yaş yedi aylık ve oyuna daldığında bazen damlaymalatı dahi olabiliyor zamanla alışacak senin bebeğinde merak etme