Sadece bir kere isabet ettik diğerleri hep altına kacırdı kakasınıda altına yapti klozete oturuyor yapmiyor kalinca ustune yapıyor bi kac seferde ustune yapip anne cis yaptim dedi bi kacsefer yaptiginin farkinda olmadı ilk gun boyle olur diye dusunuyorum kotu hicbir tepki gostermedim gece bezlemeyi dusunuyorum acaba yarin nasil olcak tecrubeli anneler fikir verin