glnrk
Açıklığın ilerlemiş sancın muhtemelen daha geç gelecekti ama yakın zamanda gelecekti .
Doktor riske atmamak için müdahale etmiş ki olması gereken zaman da doğru müdahale .
39+1 tam zamanı ayrıca .
Suni sancıyı sizi tanıdığı için panik yapmamanız için söylememiş .
Ben 3. Doğumumu normal yapacağım sırada çatala çıktığımda ebe kontrol ederken diğer doğumlarımın nasıl olduğunu sordu sancılarımı çektim ama 3 nefes tutmamda 5 saniyede kucağımdaydı çocuklarım dedim .
Ki gerçekten öyleydi .
Peki dedi .
Sonra tam doğum anında ben ıkın Allah ıkın çıkmıyor çocuk .
Ebe çok sakin bit şekilde hadi ben buradan destek veriyorum deyip rahim ağzına destek oldu ama hala ıkın ıkın çıkmıyor kesi atmıyorum çok güzel diye diye motive etti .
Bebeği çıktıktan sonra kafasının hafif yan ve bir tur kordon dolandığını o yüzden fazla ıkındığımı .eğer söyleseydi panik olacağımı söyledi ki bence de çok haklıydı dediği gibi söyleseydi ben net paniklerdim .
İşinin ehli ise o anı beraber yönetmek daha iyi