Ben 39+1 de doktorun müdahalesiyle normal doğum yaptım. 17 ekimde kontrole gittiğimde 3 cm açıklığım vardı. Sonra beni her an doğum olabilir deyip eve gönderdi ve 2 3 gün sonraya kontrole gel dedi. Ben 27 ekime kadar kontrollere gittim ama sancı vs hiç yoktu ve açıklığım hep sabitti. 27 ekimde açıklığım 3 4 cm arası olmuş. Doktor bana eve git akşam doğum başlamazsa yarın sabah kahvaltını yap gel yatışını yapalım dedi. Ben de öyle yaptım. Ertesi gün gittiğimde yatış yapıldı ve beni doğumhaneye aldılar. Nst de sancı çıkmıyordu. Daha öncesinden nişanım düşmüş ama ben farketmedim. Doktor ultrasona bakarak söylemişti. Suyum da gelmemişti. Sonra serum taktılar ve birazdan sancıların başlar dedi. Öyle de oldu. Sonra suyumu patlattı. Sancılarımla birlikte açıklığım arttı ve doğum yaptım. Kesi attı ve dikmesi vs uzun sürdü. Doğum öncesinde, sırasında ve sonrasında hep bir şeylerin yanlış olduğunu, aceleye getirildiğini hissettim. Doğum yaptığım gün doktorumun nöbetçi olması da şüphemi arttırdı ama hala emin değilim. 4 cm açıklık doğumun aktif evresine geçildiğinin göstergesi olduğunu duydum. Doktorum o yüzden mi bana suni sancı verip doğum yaptırdı? Yoksa daha bekleyebilir ve doğal süreçle ilerleyebilir miydik? Çünkü hiç sancım yoktu. Hatta suni sancıdan sonra açılmam hızlı oldu ve çok uzun sancı almadım. Ama aklımda hep bir şüphe var. Bilgisi olan yorum yapabilir mi?
Bu arada böyle düşünmemin sebebi doktorun bana suni sancı vereceğiz va şeklinde hiçbir bilgi vermemesi. Ten tene temas ve kordonun geç kesilmesini de talep etmiştim. Hepsini yapacağız demişti ama gordonu hemen kestiler ve ten tene temas çok kısaydı. Özel hastaneydi. Doktordan da doğuma kadar memnundum. Hamilelik boyunca hep beni rahatlatan şekilde konuştu. Sonra bu şekilde şüphe olunca emin olamadım. Acaba ben stres olmayayım diye mi açıklama yapmadı diye düşündüm. Çünkü daha önce evhamlı olduğum için ikili üçlü testleri yaptırmayacağım demiştim. Gerçekten de suni sancı vereceğim dese aklımda kırk şey geçer çok stres olurdum.