defnevedoruk biz eylülde yaptırdık alex diye alerji testi, dediğiniz gibi 200 mü 300 mü ne şeye bakıyorlardı. Oğlum 4 yaşında alerjik bronşit astım tedavisi görüyor. Doktor değiştirmiştik o önerdi yaptırmamızı. Alerjisi olan şeyler ekstra öksürük krizine girmesine ve bağışıklığını düşürüp hasta olmasına sebep olabilir, bilelim ona göre ilerleriz dedi. Baya şeylere alerjisi çıktı oğlumun. Yediğinde ben vücudunda tepki görmüyordum, o yüzden çıkmasına çok şaşırdım. Ceviz, koyun eti, köpek, tam buğday gibi gibi bir çok şeylere alerjisi çıktı. Mesela cevizi bol bol yedirmeye çalışıyordum, evde de beyaz ekmektense tam buğday yesin diyordum. Döküntü, ishal kızarıklık olmuyordu o yüzden ben anlayamamıştım. Ama testi yaptıktan sonra dikkat etmeye başladım gerçekten doktorun dediği gibi alerjisi çıkan şeylerden sonra ekstra öksürük krizine giriyordu. 10 küsür bindi fiyatı tam hatırlamıyorum, biz 4 yaşında yaptırdık sizinki daha küçükmüş. Bi de bizim doktor yaşlarından dolayı bu alerjik şeyler sürekli değişebilir, bugün alerjisi olan şeye yarın olmayabilir. Alerjisi olmayan şeyde alerjik olabilir gözlemleyeceksiniz sürekli dedi