Merhaba, ben de kızıma 7. Ayında bexero yaptırdım ilk dozu ve ateş yaptı. Ateş sırasında sadece bebek bezi ile bıraktım üzerine zıbın dahi giydirmedim. Özellikle kol altı ateş ölçer ile düzenli ateşini kontrol ettim. 38 de sabit tutmaya çalıştık. 38.2 ye kadar çıktı hiç calpol vermedim. Çocuğun genel durumu da önemli. Soğuk değil hafif ılık sulu mendil ile ara ara vücudunu sildim. Ara sıra düştü ara sıra yükseldi. Gece kontrollü şekilde uyuttum. İkinci dozunu bu ay yaptırdım ve ateş yapmadı. Eğer ateşi ve bebeğin genel durumu iyi gibi görünüyorsa vücudu antikor ürettiği için ateşi çok baskılamamak doğru olacaktır. Ancak yine de doktorunuzla iletişiminizi kesmeyin. Çok geçmiş olsun