Deletedmom302 Dün olduk asimizi akşam beşte,gece ateşimiz başladı hala ateşimiz var, calpol kullandım, ne kadar sürüyor ateş tecrübeli annelerimiz cevap verir mi lütfen 😓
Deletedmom302 missmama 7 aylık, bexero 3 doz olacak 7,10,20 aylarında yapacaz dedi doktorumuz, ikisi kaldi şuan, bir de b tipi olanı var onu da tek doz olacak 13. Ayda
Deletedmom302 Merve 7 aylık, yok hiç ateş problemimiz olmadı şuana kadar ilk defa oluyor, ama doktorumuz da olur dedi de işte ne zaman geçer merak ettiğimden sordum orda çocuk ağlayınca herşeyi unuttum soracagim 😣
missmama Deletedmom302 biz nimerix ve bexero yu aynı anda olduk. Gece ateşlendi ilaç ve sirkeli su yaptık. 7-10- 15 ya da 18. Aylarda dedi bize de
Merve Deletedmom302 benim kızımda 7 aylık ama üst yaş sınırı olmadığı için erteledim biraz. Hastane ortamına sokmak istemiyorum bu sıralar
Deletedmom302 Merve en güzelini yapmışsınız 😣 biz aşıyı geçen hafta almıştık buzdolabında sakliyordum o yüzden mecburen gidip yaptırdık , aşının güncel fiyatı da 450 TL şuan
Merve Deletedmom302 anladım iyi yapmışsınız. Fiyatı için değil biz rota ve nimenrix aşısıda yaptırdık
Deletedmom302 Merve evet maalesef benim annem babam sağlıkçı kendileri 15 20gun gorusmeyelim dediler 😣
Canparem Deletedmom302 biz o aşıyı yaptırdık gece ateşten acillik olduk keşke yaptırmasaydım dedim 2.doza cesaret edemiyorum
-erCansu- Deletedmom302 benm doktorum vurmadan ilac verdirdi sonrasinda 4er satt arayla iki kere daha ver dedi cok sukur diş cikariyor olmasina ragmen ateslenmedi 3. Dozundada ayni sekilde yapicam bexero malesef agir bi aşi bugunude atlat duzelir insallah