PembeFil_ cnhavva aynen bizden de vitaminlere bakmak için istediler işe yarıyo mu diye. Ya bu işler beni o kadar geriyo ki umarım sorunsuz alırlar
capella PembeFil_ hayır kan tahlilinin önce olması gerekiyor çünkü aşı vücuttaki değerlerde değişkenlikler yapabiliyor mesela ast değeriniz yüksek çıkabilir ama aşıdan mı yoksa zaten sıkıntı mı var anlayamazsınız
esila53 PembeFil_ kol el üstü ayak üstü bile olabilir eğer çok zor ise damarları ince gibi ama genelde el üstü ve kollardan bakıyorlar
hepyerdeyizz PembeFil_ pek oenmili değil ya benimki 6 ay 20 gunlukmen sünnet oldu kanlar verildi hepsi tekrar vermedik 9.5 aylık suan
pamukoul PembeFil_ bızd oule bısı denmedı ben 13 de kan Verdım 15 de sonuç ogrendım ve aşı yapıldı çok şükür bısı olmadı b12 dusukmu kan değerü as düşük dedı kan damlalısını mıktarını yükseltti Bır yaşında gıdıcem bıde
hepyerdeyizz PembeFil_ Yani yapilmali tabi ama Yakın zamanlarda verildiyse işleri sıkıştırmaya gerek yok