PembeFil_ benim bebeğim de kol içi bilekten falan bakmıştı damarı ince deyip el üstünden aldı biri beceremedi igneyi icerde oynattı durdu başkasına yönlendirdi şıp diye aldı kani bizim de 9. Ay için istediler vitamin takviyesi gerekli mi bakmak için ama acelesi yok hemen ben kan vermek için şehir hastanesinden almayı düşünüyorum randevuyu tahlil için çocuk bölümü ayrı oluyo diye