pudu Ben de dün yengemde Roborock gördüm hem siliyor hem süpürüyor yerine koyduğunda da bezini yıkayıp kurutuyor 20.000’e almış ben beğendim hem paspası hem süpürmeyi aynı anda yapıyorsun büyük kolaylık bence
monica50 Deletedmom_968 philips alacaksan 9000 dışında alma diğerlerinde çok fazla sap kırılma sorunu var. bosch güzel ama çok ağır gelmişti bana insanın kolu yoruluyor. ben 9000 kullanıyorum çok memnunum silmesi falan da çok başarılı
esma33333 asyamz aynen bende de Philips sprey Max var ara ara bime geliyor 12.500 almıştık. Geçen sene annem almıştı bu sene ben aldım çok çok çok memnunum hem uygun fiyatlı hem elim ayağım oldu harika
benbenimm Deletedmom_968 saat olarak hesaplamadim fakat düşük ayarda ben evi 3 kere turluyorum yüksek ayarda yarım saat falan gider büyük ihtimalle
bestber Arnica solara kullanıyorum cok memnunum dyson muadili diyolardı aldıgımda hala ilk aldıgım gibi