Deletedmom_968 Yui Ds17 pro kesinlikle alın aldırın o derece. Açıkçası benim için maddiyata performansı da önemli . 5 aylık araştırma sonucu yui ye karar verdim fiyatına göre işlevi muhteşem ötesi dysonla kıyaslanacak süpürge derler ya tam olarak o. Fiyatına bakınca ne kadar iyi çekebilir diyebilirsiniz ama evimde sıfır toz sürekli elimde kıl tüy toz yeterki görsün çıldırıyor. 3 modu var birde ekstra otomatik auto modu var. Auto modada halıdan parkeye geçince veya kıl tüy toz görünce kendi gücünü kendi ayarlıyor. Halıda ben en düşük modda çalıştırıyorum çünkü ortada vs asla gitmiyor halıyı kaldırıyor. 33.000 pascal gücünde. Dysonla kıyaslanabilir deme sebebimde dyson 25 bin pascal gücünde. Yani onunla yarışabilecek fiyat performans ürünü şarjı hızlı bitiyor diyen vardı bende o yüzden tereddüt etmiştim ama o evin tozundan kaynaklı 🤣 ilk 3 gün hemen bitti şarjı 4. Gün ev 130m2 en yüksek modda dip köşe 3+1 evi süpürdüm %60 kalmıştı . Toz azaldıkça batarya oturuyor birde en çok sevdiğim şeyde ilgililer. Yedek batarya vs her konuda ilgililer. Her süpürdüğümde yaaaağğğ sen nerden çıktın karşıma diyorum ahxhshahaja