sahra25 cidden sinir bozucular ya artık eşinizin de canına tak etmiş🫢
Biz ilk kızımda çok uzaktaydık ama yakınlaşınca başlamışlardı “aç mı bırakıyorsunuz bunu, çok zayıf” demeye. Şimdi ikinci kızım da anne karnından itibaren kilosu önden gidiyor. Buna da “obez yapacaksınız çocuğu” diyorlar. İkisi de benim kızım aynı özenle bakıyorum biri en alt biri en üst sınırda gidiyor kilo olarak. Artık ciddiye almıyorum gelen yorumları. Ek gıda çözüm değil işte kiloyu az alan çocuk öyle devam ediyor, alacağı varsa özel bir şey yapmasan da alıyor.