Pamukhanim_ Geçmiş olsun. Vücudu suyla silmenin ve duşa sokmanın ateşi düşürmek için sağlıklı yöntemler olmadığını söyleyen doktorlar var. Ben ateşlendiğinde çoraplarına limon sıkıyorum, öksürük için de ezilmiş ve zeytinyağında birkaç saat beklemiş sarımsağı yine ayak tabanlarına sürüyorum. Bu işlemi gece 2-3 kez tekrarlıyorum. 38’i gördüğümde ise Calpol veriyorum. Çok balgamı varsa gün içinde bir ya da iki kez 5 ml serum fizyolojik ile hava veriyorum. Mutlaka burnunu temizleyin. Öksürmesi kötü bir şey değil. Bal, sarımsak, limon kürü de işe yarıyor. Emiyorsa siz de tüketin, sütten de geçsin. Çok geçmiş olsun, Allah tüm yavrulara şifa versin.