Kızlar, kızım hasta. Öksürüyor, hırıltısı var, balgam var; boğazında da hissediyorum. Acile gittik, hava verdi. antibiyotik ve Dolven verdiler. Ama sabahtan beri sürekli uyuyor. İnleye inleye uyanıyor, kucağımda uyuyor.
Hava veriyorum, ayaklarının altına Vicks sürüyorum. Hiçbir şey yemedi, su bile içmiyor geceden beri. Sadece emiyor, zaten onu da kusuyor. Ateşi de çıkıyor,suyla siliyorum, duş aldırıyorum. Şu an 38.
Ne yapsam bilemedim. Tekrar gitsem serum falan taksalar iyi gelir mi ki, yoksa böyle evde beklesem mi. Bunları yapmaya devam mı etsem. Çok çaresiz kaldım. Kızım eridi resmen ama ben bir şey yapamıyorum.