mrvshn40 kemer rox royal balayında gitmiştik herşey dahil oteldi çok memnun kaldık, otelde kapalı, açık havuzu var denize yürüme mesafesinde odalarda balkon mevcut, otelde kaldığımız süre boyunca dışarıda max 2 3 kez yemek yemişizdir yemekleri de güzeldi, çocuk için aqua park mevcut tabi biz sezon sonu gittiğimiz için kapalıydı.