rodinnnnnn
Ulusoya yakın zamanda gitmedim ama Salimaya geçtiğimiz yaz gittim yorumlarla karşılaştırabilirsiniz.
Yemek çeşitliliği yeterli , bazı günler ayrıca deniz ürünleri çıkıyor bana denk gelmedi.
Lezzet 8/10
Cafe var , tatlı kahve dondurma için .. kahveleri şuruplu yapıyolar soğuk/sıcak sadece Türk kahvesine mahkum kalmıyosunuz.
Öğle yemeği ile aynı zamanda snack yapıyolar hepsinin tezgahı farklı.
Bir yerde makarna, diğerinde pizza
Hamburger hepsini siparişle sıcak alıyosunuz.
Havuz çok fazla biri aqua park hem yetişkin hem de çocuklar için..O yüzden hiç şezlong sıkıntısı yaşamadık 3,4 tane kullandık gün içinde😄
Çocuklar için park ve mini club var ayrıca dışarda etkinlikte yapıyolar.
Akşamları gösteriden sonra bir gün canlı müzik kalan günler konsept yapıyolar.
Alkol kullandıkları markalar bilindik , biralar şişe.. kokteylleri güzel
Açık alan çok fazla otel büyük çünkü tek bi alanda sıkışıp kalmıyosunuz.
Müşterisi genelde çocuklu aile ve kaliteli
Ama denizi taşlı ve dalgalı .. mutlaka deniz ayakkabısı götürmek lazım.
İstersen özelden yaz otelden görseller paylaşiyim❤️