Doğum yaptığım anı hatırlayınca gözlerim otomatik doluyor, tam bir öpücük bağımlısı sürekli koşup gelip beni öper duygulanırım, sabah uyanınca yatağından çıkıp kedimizi görmek için adını bağıra bağıra söyler, sesini inceltir duygulanırım, canı acıdığında direkt gözü beni arar, annem annem der duygulanırım ve daha nicesi 😂 Normalde duygusal bir insan değilim, hatta duygularımı çok zor ifade edebiliyorum ama oğluma gelince öyle olmuyor 🥲 Yazarken bile duygulandım 😂😂