Sefa armağan gökçeli iletişim açısından bence cok kötü bi doktor ükiz kızlarımdan biri adeno virüs nedeniyle hastanede 6 gün yattı kızımın durumu iyiye gittiği halde armağan hoca tüm kötü riskleri anlatarak psikolojimizi alt üst etti durumu üyiye giden bebeğin ölebileceğini engelli olabileceğini falan söyledi zaten perişan haldeyken o bize bu virüsün en kötü seneryosunı başıma gelmiş gibi anlattı gerçekten armağan hoca bende travmadır kesinlikle tavsiye etmiyorum