zg1 tekden Ahmet kamalıya götürüyorduk muayenesi iyi bilgili bir hekim ama bebeğimiz ciddi bir rahatsızlık geçirdi akşam saatiydi mecburen şehir hastanesine acile götürdük kendisine yazdım böyle böyle oldu diye çok geç cevap veriyor ayrıca böyle bir trip havaları. Kendisine takipli bi bebeği umursamaması hoşuma gitmedi sonuçta özele neden gidiyoruz neden o kadar para veriyoruz bebeğimize düzgün bakılsın diye o yüzden devlete geçmeye karar verdim