user2406 bossmomm denedınızmı düzeldimi bebegınız benımde suan 7 aylık ne mamaya acıyor nede ek gdıaya bende zorladım yesın dıye ından snaırım
bossmomm user2406 inanki bende anlamıyorum artık eskisinden daha iyi tabi. Ama bazen hiç yrmiyor özellikle kahvaltılarda çok zorlanıyorum