bossmomm düzeldi çok şükür. Bizim de kahvaltımız sıkıntı sadece peynir, yumurta vs istemiyor, hamur işi sevmiyor. Harici iyi ama. Ben 1 hafta kestim kaşığı unuttur dedi bizim doktorumuz. Sonra öylesine denedik baktık yiyor. Ara ara iştahta azalma oluyor tabi de onlar da diş, hastalık vs.
Başkasının elinden yiyor mu onu denediniz mi? Israrcı olursan mimlenirsin dedi benim doktorum. Bir arkadaşım var mesela on yediriyorsa kocaman açıyor ağzını ham diyerek bana yapmıyor ama ☺️