arasmehmet ben de 36 haftalık doğum yaptım hesaplama göre doktor doğum kağıdıma ,35+5 yazmış 2750 Gr 47 cm doğudu ve 1 hafta yoğun bakımda kaldı 2600 Gr aldım aldım bende ve 2 ay boyunca yoğun sarılık geçirdi sarılığı atlattıktan sonra kilo alımı iyi oldu ben meme ve mama olarak ilerledim ve 5 aylık di tadimlara başladım ve oğlum alerji bir bebek ona rağmen kilo alımı iyidi ama boyu kısa doktorum da sorun etme 2 yaşından sonra genetiği bakıyor uzun olacaak