arasmehmet persentil cetveline göre yorumlar doktorlar. Doğumda 2600 en alt sınır zaten, 3 persentil yani doğan her 100 bebekten sadece 3ü bu kadar az kilolu demek. 3. Ayda en az 4750 olması beklenirdi kendi standartını korumuş olabilmesi için. Malesef 3 persentilin altına düşünce gelişme geriliği diyor doktorlar ve ek önlemler almaya başlıyorlar. Benim bebeğim de 2525gr doğdu ve hala alt persentilde devam ediyor. İnşallah bebeğinizin genetik sonucunuz güzel gelir, sağlıkla büyüsün 🙏🏻