Afram96 merhaba ayni sorunlari yasiyoruz malesed benim oglum da 4yasina girdi eylulde ve krese basladi ekim ayindan beri her ay oksuruk atagina giriyor ve acillik oluyoruz flixotide ve levmont kullandik suan baska bi cigneme tableti ve burun spreyi kullaniyoruz ve reflusu de var ne yapsak bilemiyoruz bitik durumdayim psikolojikmen