Merhaba arkadaslar kizim 4 yasinda. 24 kasimda ateslendi iki gun halsizdi daha sonra 28 kasimda oksuruk basladi sonra baya artti doktora goturdum cigerlerini dinledi tum tetkikler yapildi tabi hic birsey cikmadi sadece geniz akinti ve ust solunuma bagli alerjik oksururuk deid zyretec verdi normalde kizim asla cok hasta olan bir cocuk degildir. Ama bu zamana kadar tamamen gecmedi illa kesik kesik de olsa oksuruyo tabi ben doktora yine goturdum cocugun hic biseyi yok ilaca devam burnunu temizle falan diyor yok yani birseyi kimi cocuk 3 ay oksuruyor kis aylarimda ilk kez yasiyosun diye korkuyosun diyo ama tamamen gecmemesi canimi cok skiyor. En basta gece uyutmayan bi oksuruktu o bitti sabaha karsi oksurmeye basladi bu haftada o bitti basima ne gelcek diye dusunurken simdide uyumadan oksurmeye basladi valla neyin icine dustum napim sasirfim psikolojim bitik cok yorgun kaygili ve mutsusum hic baieyden zevk almiylrum allah rizasi icin yasayan varsa tecrubelerini paylassin. Bu arada bitkisel herseyi denedim sogan surubu iyot kafesi ufi hindi ihlamurlar pekmez yaglar vs vs yardim ederseniz cok sevinirim