ikiKudurukAnnesi işte bende şimdi paylaştım crp kanda enfeksiyon yok ama bizimde kanda wbc düşük çıktı canim doktor bu değer bizim için önemli iste bağışıklık oluyor bu dedi bağışıklık düşük olunca böyle ağır atlatıyor suanki yaşadığı enfeksiyin da bu değeri düşürmüştur diye düşünüyorum yani egerki iyileşmez olmazsa haftaya gelin yine kan yaparız değer düşükse hala hematolojiye yönlendircem dedi ben çok çok çok üzüldüm şuan ağlıyorum çünkü çocuğum iyilesti toparladı sandım hala belli bı zaman sonra bitkin düşüyor yatağa düşüyor kalkamiyor ve
Oynamıyor uyuyor hatta bu durum yoktu bu akşam karnım ağrıyor dedi kustu enfluvir antibiyotik iciremedim çocuğum şuan migdesi aç susu yatıyor başında agluyirum 10 gün oldu kahretsin eğer sende de varsa bence bu çocuğun farklı ağır kan hastalığı değil yaşadığı influenza böyle yapıyor demekki dedim şuan içimi rahatlattı senin postunla varya ama şuan çok ağırlaştı yine bu nasıl bir virüs