Kızım grip olmuştu doktor kan tahlili aldıgında wbc 3 çıkmış enfeksiyon da yükselir sizinki düşmüş garip dedi bir gün sonra tekrar kan almak istedi bu sefer de 2.5 çıkmış bizi baya kapıda bekletti çocuk doktoruna vs sordu onlar iyileşince tekrar baktısın dedi gönderdiler ama internette tabii çok kötü şeyler yazıyor benimde aklıma takıldı var mı bu durumu yaşayanlar ?