GezginPaNDa Mesela diş fırçalama, ekran konularında çok netim bunun farkında.
Hatta geçenlerde sürekli ekran vaktini aşıyordu, kapatalım diyince bağırıp çağırıyordu. Direk fişi çektim, aparat vardı onu sakladım. O aparatı attım artık açmıyoruz dedim.
Şuan biliyor ki vaktini aşarsa dediğimi yapıcam. O yüzden hiç üzmüyor beni bu konuda.