Oğlum 3 yaşında. Normal şartlarda beni dinleyen bir çocuk. Ama kreşe başladığından beri, dur dersem o bana daha çok bağırıyor. Bir şey demezsem 2 dk sonra beni öpüyor özür diliyor. Fakat ben şımarıklığa gelemiyorum. Kızıyorum genelde , kayınvalidem kayınpederim aman kızım, kızma bağırma diyolar. Onları çok seviyorum, dediklerine kızmıyorum ama acaba onlar mı haklı diyorum. Ne yaparsa yapsın ses çıkarmayacak mıyım. Siz nasıl davranıyorsunuz. Şuan belki küçük ama 6-7 yaşlarından sonra bizi dinlemeyen şımarık bir çocuk olsun istemiyorum