Oğlum 7 aylıkken yaptırmıştık. Emeklemesine ve çok hareketli olmasına rağmen çok kolay geçti. Doktorumuz sünnetin 8 dakika süreceğini söyledi ve gerçekten 8 dakika sürdü 😂 Lokal anestezi ile uyuşturuldu o bölge, babası ve ben operasyon odasına girebildik. Sünnet sonrası karton bardak vesaire önermedi, sadece verdiği kremleri her alt açtığımda sürmemi istedi. İlk gece biraz ağladı, sonra normale döndü. Hiç gözünüzde büyütmeyin, hem bebek daha küçükmüş, daha kolay atlatır 🙏🏻