ysmn120 siz yine tutturmaya çalışın tabi ki ama olmazsa da sakın kendinizi kötü hissetmeyin. Benim sol göğsümde süt 3 aylıkken kendiliğinden çekildi. O günden beri sadece sağ göğsümle emziriyorum. Oğlum 14 aylık hala emiyor Maşallah diyeyim. Mama takviyesi de almadık hiç. Yani canınızı sıkmayın diye söylüyorum tek göğüs de çok rahatlıkla yetiyor Allah rızkını veriyor merak etmeyin içinizi ferah tutun 🥰