ysmn120 kızımı tek memeyle büyüttüm, sağ taraf mastit oldu, sağı sonra hiç emmedi. Ordan da süt kesildi. İkinci bebekte de aynı şekilde. Sağ zaten alışık olmayınca pek süt gelmedi. Sol tarafta var, ama yine az. Mama+meme olarak gidiyoruz. İlk hafta sadece mama verdim.