Normalde mutlaka en az 10 gram bilezik uygun görürüm ,fakat alacak durumunuz yok ise ayırdığınız bütçe ile hangi altın gelir ise onu yarım sa yarım tamsa tam. .bileklik kolyekupe yapmazdım satmak istese yarı fiyatından belkide daha az fiyata satar çöp oluyor paranız. Bn öyle düşünüyorum.