Lilalilaliiiiilaaaa eğer 60 bini ödeme gücüm varsa ev alırdım. Beş yıl yerine zorlamadim derseniz 10 yillikta cekebilirdim. Belli süre sonra maaşlar artınca o kredi az geliyor. Biz ev aldık ev aldığımız yıl evin kredisi asgari ücret kadardı. Eşimin maaşında asgari ucretti. Bnde asgari ücret alıyordum yani birimizin maaşı gitti. sonra düğün takılarını evin kredisine yatırdık. 10 yıllık kredi azalsın diye. Yanlış yaptık. Maaşlar arttı şu an misal 2 bin kredi odeyecektik bugunki maaşla iki bin hiç birşey değil. Altınım yanımda kalacaktı. Ama gitti. Altın yatirinca kredi yılı düştü ama Az yıl sildi, o altını geri yapamadım. Alamadım. Bn sizin yerinizde olsam ev alırdım kiraya boşa para vermezdim. Karışık anlatmış olabilirim.