Kizlar evimiz yok kiradayiz tüm birikimimiz 1.8 mn bir de arabamız var 700 bin ediyor sıfır almıştık 4 yıl önce. Sizce İstanbul veya Kocaeli’nde 4 milyona ev bulsak 2 bizDe var desek 2 kredi cekersek 60 bin falan 5 yılda ödeniyor. Ya da kirada devam edip para biriktirmeye devam mı etsek . Parayı altın yanda gümüşe yatırıp . Bir fikir verin bana