aysebb cahillesohbetikestim_ 27 aydır hiç değiştirmedim Molfix yenidoğan izotonik sulu olandan kullanıyorum krem paket. Hem ince değil hem kuru değil hiç değiştirme gereği duymadım. Hem bez hem ıslak mendik Molfix
kbr_33 cahillesohbetikestim_ ben yenidoğan bebeğime 3. Paketi aldım 70 li, 1 numarada daha açmadım ama günlük çok gidiyor 17 günlüğüz kilosu 3600 prima aldım vücutları hassas olduğu için