cahillesohbetikestim_ İkinci bebeğim olacak ama unutmuşum. Sanki hiç bir şey bilmiyorum 😂 1 numara bezi kaç tane almalıyım hatırlamıyorum yardımmmmm
aysebb cahillesohbetikestim_ 100 adet civarı yeter 1 no. Ondan sonra 2 nodan devam. Ben ilk 160 lı almıştım 1 noyu birdaha 1 no almamıştım
nehiremi cahillesohbetikestim_ bence bir paket alın en küçüğünden zaten her yer market olur da pişik olur falan değiştirirsiniz beziniz hiç ziyan olmasın gece gündüz artık eve sipariş geliyor tabi ben Ankara’dayım da sizi bilemiyorum
gg3848 cahillesohbetikestim_ ben 1 numaradan çok kullandım hatırlamıyorum bile ama benim kızım 2990 doğdu 2700 hastaneden çıktı 0 numara bez bile kullanmıştık 3 paket prima premium almıştım
Parsongan cahillesohbetikestim_ 30 tane yeter hem pişik olursa başka markaya geçebilirsiniz. Hem de çabuk büyüyorlar 1 numara az kullanılıyor. Benim de 2 çocuğum var kızım 6 aylık 1 numaranın 1 paketini bile bitirememiştim.
cahillesohbetikestim_ aysebb O kadar kullanılır mı ya? Resmen unutmuşum nasıl olduğunu. 72 li bir paket görmüştüm de acaba yeter mi diye merak ettim. Demekki iki paket alsam ondan anca yetecek herhalde
cahillesohbetikestim_ aysebb hangi ıslak mendili kullandınız. Ben ilkinde yenidoğan unıbaby kullandım şimdi değiştirmek istiyorum
cahillesohbetikestim_ nehiremi evet o imkanım var bende rahat bir yerdeyim ama Trendyoldan sipariş verecektim o yüzden muallakta kaldım
cahillesohbetikestim_ gg3848 muhtemelen o küçük gelir , ben biri bile uzun kullanacağımdan emin değilim. Islak mendil öneriniz var mı
yate cahillesohbetikestim_ günlük 8 adet falan gider.ilk zamanlar çok yapiyorlar..1 numara ve 2 numara alın 100 luk paket
tultanhanim cahillesohbetikestim_ bence stok yapmayın. Bezlerin içeriklerini sürekli değiştiriyorlar. Daha yeni arkadaşım prima stoğu yaptı bebiş pişik oldu elinde kaldı. Molfix, sleepy, önlem derken en son a101 bezi iyi geldi onu kullanıyor.
cahillesohbetikestim_ tultanhanim stok yapmam, az alıp deneyeceğim en mantıklısı öyle teşekkür ederim 🌸
Bebegimm1 cahillesohbetikestim_ 1 paket alın denemek için ben 2 paket prima almıştım günde 10 tane bez değiştiriyordum bunların coğu kakalı oluyordu pişik yapmayınca prima almaya devam ettim direk 2 numara tam oluyor başlangıç için 2 no 1 e göre fazla gidiyor ilk haftalar. bez sayısı az olanı tercih edin 1 haftaya pişik olup olmadıgı belli eder
aysebb cahillesohbetikestim_ 27 aydır hiç değiştirmedim Molfix yenidoğan izotonik sulu olandan kullanıyorum krem paket. Hem ince değil hem kuru değil hiç değiştirme gereği duymadım. Hem bez hem ıslak mendik Molfix
gg3848 cahillesohbetikestim_ molfix izotonik sulu yenidoğan ve prima ıslak mendil kullanıyorum ama molfix çok iyi ebebekten alın en uygun orada oluyor