Dedektifgadget hepyerdeyizz çok geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah şuan ailem ve ben kendim hastayım inşallah kızıma bulaşmaz kime sorsam hasta
forumungurmesi Dedektifgadget Sağol canım benimm amin, Allah kimseye yaşatmasın. Sana da geçmiş olsun hemen iyi ol inşallah.🤲
yagmur35yy hepyerdeyizz şükür 1 haftadır ilaç iciyo hava kullaniyo 3 gündür iyi cocuklari çok opemyin kalabalıktan uzak tutun kızımdan bana geçti inslah toparlancam