Rsv illetinden 6 gün hastanede yattık bizde yenidoğan bebeğimle. Bende buradan tüm annelere sesleniyorum lütfen yaza kadar kalabalık alanlara,oyun alanlarına sokmayın çocuğunuzu. Çok fena salgın var ve tüm hastaneler tıka basa dolu. Yatacak yer bile zor bulunuyor.