anneseruveni pts günü beyin ve sinir hastalıkları bölümüne götürdüm. Asimetri var ama çok minimal düzeyde, benim bebeğim olsa herhangi bir işlem yaptırmazdım dedi doktor. Tamamen simetrik olsun illa kask taktıracağım derseniz bu kozmetik kaygılardan ötürü olur ama bunun için de en ideal zaman 4-6 ayda başlamak dedi. Ben bu nedenle ölçüm yaptırmaya gitmedim ve artık kafama takmayacağım. Bir de 3,5 yaşına kadar kafa şekli giderek daha yavas da olsa büyüme ve değişim gösterir dedi. Bunlar beni rahatlattı açıkcası. Siz de canını sıkmayın çünkü benim bildiğim kadarıyla 6 ve üzerinde kask takıyorlar. Siz ölçüm değeri 5 demişsiniz. Demek ki size de gerek görülmemiş. Zamanla biraz daha düzelir umarım.