Merhaba, bebeğim 7 aylık ve kafasında asimetri var. Yatış pozisyonundan kaynaklı arka sağ taraf daha çıkıntılı, sol ise daha düz. 2 çocuk doktoruna gösterdim ikisi de ciddi bir asimetri olmadığını ve zamanla biraz düzeleceğini söylediler. Bir tanesi hiçbir kafatası yüzde yüz simetrik değildir zaten minimal olsa da asimetriler mevcuttur dedi. Ciddi bir asimetri olsaydı kask tedavis vs yönlendirirdim dedi. Fakat yine de benim içim rahat etmiyor. Yedinci ay bitiyor ve zamanla düzelme olur mu merak ediyorum. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu diye buraya bir yazmak istedim. İleride pişman olmak istemiyorum. Öbür yandan etrafındaki çocukların kafalarına bakıyorum hepsi çok düzgün gibi geliyor 😂 acaba fazla mı kafaya takıyorum diyorum, çıkmaza girdim.