MayaliHamur bende orada doğum yaptım, oğlumun bütün kontrollerine oraya götürüyorum. Dediğiniz gibi çocuk doktorlarından iyi olanına denk gelmedim henüz arayış içerisindeyim yoksa hastaneyi değiştireceğim. Doğum yaptıgım gün oğlumu mesut bey muayene etti hiç memnun kalmadım. Hayrettin bey ise arkadasımın 1 aylık bebeği öksürürken bu çocuğun bişeyi yok diyip eve gönderdi ve akşamına acillik olup 15 gün hastanede yattılar. Kendimde uzunca bir süre irfan beye götürdüm fakat hiç düzgün yanıt alamıyorum beni tatmin etmiyor hep geçiştirici cümleler sanırım bu hastaneye kontrole gitmeyeceğim artık