Biz 2. aydan 14. aya kadar Zeynep Kayra Madani’ye gittik, memnun kaldık. Sakin, hasta yakınını yönlendiren, ilgili bir doktor. Rüstem hoca da öneriliyor diye biliyorum. 2 günlükken vizite geldiğinde mama başlayın demişti (halbuki her bebek gibi normal sınırlarda kilo kaybı olmuştu, sütüm de vardı). Mesut ve İrfan hocalara da birer kez muayene olmuştu, özellikle Mesut hocadan memnun ayrılmamıştık. Hastalık halinde yine Zeynep hocaya gitmeyi düşünüyoruz.